TOVAR V AKCII

naša cena 9,90 €
skladom áno
naša cena 270,00 €
skladom áno
naša cena 14,00 €
skladom áno

NAJPREDÁVANEJŠIE

naša cena 49,00 €
skladom áno
naša cena 270,00 €
skladom áno
naša cena 25,00 €
skladom áno

ČASTÉ OTÁZKY
Časté otázky

 

1. Akým spôsobom je možné objednávku zaplatiť?

Zaplatiť môžete na dobierku ( pri preberaní tovaru ) alebo vopred bankovým prevodom na náš účet:

IBAN: SK56 0200 0000 0017 4245 1358 . Variabilný symbol - číslo objednávky. O pripísaní Vašej platby na náš účet Vás budeme informovať.

Platba dobierkou je + 0,50 € k cene dopravy, platba prevodom je zadarmo.

 

2. Akým spôsobom je objednávka doručovaná?

Ponúkame tri možnosti dodania tovaru - Slovenskou poštou ako doporučená zásielka v sume 2,20 € alebo Expres kuriérom Slovenskej pošty v cene 2,45 €. Tretí spôsob doručenia je kuriérom GLS v sume 3,20 €.

Slovenská pošta - expres kuriér - Rýchlo, pohodlne a spoľahlivo – kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka až 18 dní uložená na vašej pošte.

Slovenská pošta - doporučená zásielka - Kvalitná, rýchla a spoľahlivá služba určená na zasielanie v rámci celého Slovenska. Informácie  o pohybe doporučenej zásielky je možné získať prostredníctvom Track & Trace. Doručovaná je poštovým doručovateľom SP, pri nezastihnutí vám zanechá oznámenie o uložení zásielky ( žltý lístok ).

Kuriér GLS - vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace na stránke GLS.

 

3. Môžem tovar vrátiť ?

Samozrejme, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy  a vrátiť nepoškodený tovar do 14 dní od prevzatia tovaru a to aj bez udania dôvodu. V prípadoch reklamácie nás prosím kontaktujte, radi Vám pomôžeme a garantujeme Vám vybavenie každej reklamácie k Vašej spokojnosti !

 

4. Kde sa dá vybrať veľkosť alebo farba?

Veľkosť, poprípade farbu produktu môžete vybrať priamo pri produkte alebo ak nie je taká možnosť, jednoducho napíšete v objednávke do kolónky "Poznámka". Stačí uviesť napr.:

Poznámka : veľkosť XL, farba čierna a podobne.

 

5. Kedy mi bude tovar doručený?

Každú objednávku Vám potvrdíme a budeme Vás informovať o termíne doručenia. Ak máme tovar skladom, objednávka je odoslaná do 2 prac. dní. V prípade, ak nie je tovar skladom, bližšie informácie o doručení Vám napíšeme emailom alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky po potvrdení termínu našim dodávateľom.

Ak Vám objednávka súri, radi Vám ju odošleme obratom !

 

6. Je možný aj osobný odber?

Po dohode je možný aj osobný odber, najmä v rámci Trnavy a okolia alebo v sídle firmy. Prosím, kontaktujte nás vopred emailom alebo telefonicky - info@tocoide.sk , 0908 166 446.