S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s používaním cookies.

TOVAR V AKCII

naša cena 240,00 €
skladom áno
naša cena 19,00 €
skladom áno
naša cena 3,60 €
skladom áno

NAJPREDÁVANEJŠIE

naša cena 29,00 €
skladom áno
naša cena 12,00 €
skladom áno
naša cena 13,00 €
skladom áno

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je prevádzkovateľ eshopu, ďalej ako predávajúci ( viď kontaktné údaje ) a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom  (ďalej len „kupujúci“). Kupujúci môže byť každý, kto si prostredníctvom eshopu vytvoril objednávku ( fyzická alebo právnická osoba ).

Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim spotrebiteľom a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym emailom na zadaný email, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. V informačnom emaile kupujúci nájde taktiež odkaz na aktuálne znenie VOP a reklamačného poriadku predávajúceho. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.

 

1. OBJEDNÁVANIE.

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z pohodlia vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka na stránke, emailom alebo telefonicky. Kupujúci uvedie do objednávkového listu alebo oznámi ústne nasledovné údaje:
*meno a priezvisko kupujúceho,
*adresu kupujúceho,
*druh, množstvo a cenu tovaru,
*adresu dodania tovaru,
*telefonický a emailový kontakt,
*ak je kupujúci právnická osoba musí uviesť aj IČO a DIČ, platcovia DPH uvádzajú aj IČ DPH. V danom prípade sa zmluvný vzťah riadi ustanoveniami obchodného zákonníka o kúpnej zmluve.

Viac o ochrane osobných údajov sa dočítate nižšie.

 


2. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY.

Objednávka je prijatá po jej odoslaní cez eshop a potvrdenie objednávky vám pošleme obratom e-mailom. U niektorých objednávok (väčšie množstvo a pod.) vás budeme kontaktovať telefonicky alebo emailom pre potvrdenie objednávky.

 

3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY.

Ak ste si náhodou rozmysleli nákup a objednávku chcete zrušiť, prosím, informujte nás čo najskôr po jej potvrdení a pred jej fyzickým odoslaním ( najlepšie do 2 hodín ). Samozrejme ju môžeme po vzájomnej dohode zrušiť. Informujte nás telefonicky alebo e-mailom. Stačí uviesť číslo objednávky alebo meno, e-mail, a popis objednaného tovaru.

 

4. PLATBA

Možnosť výberu platby:

- bankovým prevodom na náš účet

- dobierkou +0,50 €

 

5. BALNÉ A POŠTOVNÉ.

Objednaný tovar vám pošleme Slovenskou poštou a to ako balík alebo listovú doporučenú zásielku v cene 2,20 € ( aj na dobierku + 0,50 € )

Na výber je aj dodanie kuriérom GLS : 3,20 € alebo Expres kuriérom Slovenskej pošty v cene 2,45 €.

Pri dodaní bicyklov je suma + 8,00 €, nakoľko ide o neštandardné balíky.

 

6. DODACIA LEHOTA.

Dodacia lehota je 1 - 3 prac. dni na tovar, ktorý je skladom. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme vás okamžite kontaktovať na dohodnutie termínu dodania. Taktiež je možný individuálny dodací termín po vzájomnej dohode. Stačí nás kontaktovať s Vašou požiadavkou.

 

7. PODMIENKY PRE VRÁTENIE OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ.

Právo zákazníka na odstúpenie.

Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list, email  o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.



Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu:
www.Tocoide.sk, Mgr. Richard Gašparík – chardy, Leoša Janáčka 44, 917 01 Trnava
emailový kontakt : info@tocoide.sk .

Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade odstúpenia od zmluvy do 14 dní kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ, musí odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ zaslať na e-mailovú adresu, oznámiť osobne v sídle firmy, oznámiť prostredníctvom telefonátu, prípadne môže registrovaný zákazník použiť formulár na odstúpenie od zmluvy.

V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 odsek (4) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.).

Pokiaľ sa jedná o spotrebný tovar (napr. kozmetika, drogistické výrobky a pod.), potom je možné od zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ kupujúci dodá tovar nepoškodený a nepoužitý v neporušenom originálnom balení.


Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy.

Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmlúv:

  • tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa),
  • tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze (potraviny, zákusky, torty),
  • tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (spodné prádlo, sterilné balenia, potraviny a pod.),
  • rozbalené CD, DVD, počítačové hry (predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového
    softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil),
  • noviny, časopisy a nezabalené knihy (predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v
    ochrannom obale),
  • tzv. digitálny download (napríklad ebooky) – poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom (napríklad ak si zákazník objedná palivo, ktoré mu dolejete do nádrže),
  • preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho (to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal),
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť


Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie v uvedenej lehote, odporúčame pre urýchlenie vybavenie odstúpenia tovar doručiť na adresu predávajúceho spolu s priloženým sprievodným listom s prípadným dôvodom odstúpenia od kúpnej zmluvy (nie je podmienkou), s číslom nákupného dokladu a uvedeným číslom bankového účtu alebo s uvedením, či suma bude vyplatená v hotovosti alebo či bude čerpaná pre ďalší nákup (odporúčané návrhy ).

Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho. V prípade odstúpenia od darovacej zmluvy nezaniká kúpna zmluva a zmluvy sú posudzované z tohto hľadiska samostatne.

Spotrebiteľ berie na vedomie skutočnosť, že ak sú spoločne s tovarom poskytované darčeky, nie je možné uplatniť právo z chyby do 24 mesiacov. Spotrebiteľ smie u týchto darčekov uplatniť práva z plnenia chyby iba do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Podnikateľ nie je oprávnený pri darčekoch uplatniť si práva z plnenia chyby. 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru vznikne kupujúcemu nárok na vrátenie zaplatených finančných čiastok spojených s vráteným tovarom, ktoré budú vrátené kupujúcemu najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Pri neuvedení čísla účtu je suma v rovnakej lehote automaticky pripravená na čerpanie pomocou ďalšieho nákupu alebo na vyzdvihnutie v hotovosti na základe predloženia originálneho dobropisu, ktorý je bez zbytočného odkladu po vyriešení odstúpenia od kúpnej zmluvy zákazníkovi zaslaný.

 

Odstúpenie od zmluvy v prípade podnikateľa( firmy alebo SZČO)  je na vzájomnej dohode.

Najskôr nás, prosím, kontaktujte, najlepšie písomnou formou, listom, emailom. Tovar odporúčame posielať ako doporučenú zásielku alebo balík na adresu uvedenú v kontaktoch. V žiadnom prípade neposielajte vrátený tovar na dobierku - bude Vám vrátená.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že obrázky na stránke sú ilustračné, čo môže niekedy spôsobiť iné očakávanie ako produkt vyzerá v skutočnosti. Ide najmä o odtiene farieb. V takom prípade je reklamácia prístupná po vzájomnej dohode.

Právo dodávateľa na odstúpenie.

Dodávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť iba do okamžiku odoslania tovaru, a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je ale dodávateľ vždy povinný kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe.

 

Príklad, vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy) Možnsť zaslania listom, ale aj emailom, ktorý bude obsahovať uvedené náležitosti.

— Komu : Mgr. Richard Gašparík - chardy, L.Janáčka 44, 917 01 Trnava, IČO – 46 451 943, DIČ – 107 959 0138, IČDPH – SK107 959 0138

— Týmto oznamujem/oznamujeme (*), že odstupujem/odstupujeme (*) od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby (*) : ..............

— Dátum objednania/dátum prijatia (*) ..............

—  Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

— Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

— Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

— Dátum ..............

(*) Nehodiace sa prečiarknite.

 

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.

Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu www.tocoide.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej ako „ZOOÚ"). K poskytovaniu osobných údajov dochádza pri odoslaní objednávky alebo registrácii zákazníckeho účtu Tocoide v rámci internetovej predajne Tocoide, a to v rozsahu údajov uvádzaných vo formulári objednávky či v registračnom formulári.

8.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Odoslaním objednávky sa rozumie aj mailová objednávka cez info@tocoide.sk ( napr. pri uplatňovaní zľavových kupónov ). Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.

8.3 Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod www.tocoide.sk , zákazník súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii. Zákazník tiež uskutočnením objednávky, emailovej objednávky, zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. V prípade nesúhlasu so zasielaním akýchkoľvek emailov, je možné sa kedykoľvek odhlásiť a zrušiť doručovanie a to priamo v zaslanom emaile alebo kontaktovaním na info@tocoide.sk.

Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa, telefón, e-mail, pohlavie.
Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

8.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä Slovenská Pošta).
Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail info@tocoide.sk. Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie.
Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti so spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva:
Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať:

a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať voči:

a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

Zákazník súhlasí so zasielaním obchodných oznámení a obchodných informácií s novinkami a ponukami na základe oprávneného záujmu, aby sme vám poskytli relevantný obsah, na základe predchádzajúcich nákupných skúseností u nás, maximálne však 4-krát za mesiac. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ nepredáva žiadnej ďalšej osobe. Na vyžiadania v popise vyššie je možné okamžité zrušenie týchto zasielaní, možnosť zrušenia je aj v záhlaví pätičky reklamných oznámení.

 

9. REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačné podmienky:
Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný.
V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar dodávateľovi alebo na miesto záručného servisu, ktorý po opravení tovar zašle na náklady dodávateľa zákazníkovi.
Miesto reklamácie je miesto predaja alebo niektorý z autorizovaných servisov jednotlivých značiek tovarov. Zoznam servisov je zákazníkovi doručený spolu s tovarom.
Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar s kópiou faktúry, prípadne záručného listu.
Na každý tovar je poskytnutá záruka. Záručná doba je totožná so záručnou dobou poskytovanou výrobcom. Závisí od značky a typu produktu. Záručná doba a podmienky sú stanovené v záručnom liste dodanom s výrobkom.
Oprava alebo výmena tovaru v záručnej dobe je bezplatná.
Náš internetový obchod poskytuje možnosť vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s tovarom pri zistení poškodenia alebo nefunkčnosti tovaru, ktorú preverí autorizovaný servis a potvrdí nemožnosť opravy závady, alebo zámeny tovaru za nový v zákonom stanovenom termíne, t.j. do 30 dní od podania reklamácie.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Odporúčame použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal ( poprípade ich kópie ). Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

Záručná doba je zo zákona 24 mesiacov. Ak je na obale tovaru, v popise e-shopu alebo v návode vyznačená iná záručná doba, platí tá, ale nemôže byť kratšia ako 24 mesiacov.

Záručná doba plynie odo dňa, kedy zákazník prevzal tovar. Ak je ale zákazníkovi určená doba na prevzatie tovaru (napr. držanie tovaru na predajni do istého dátumu), potom záruka plynie odo dňa, kedy si mal zákazník povinnosť tovar prevziať.

Reklamácia je ukončená až vtedy, keď zákazníkovi:

  • odovzdáme opravený výrobok alebo
  • odovzdáme vymenený výrobok alebo
  • vrátime kúpnu cenu výrobku alebo
  • vyplatíme primeranú zľavu z ceny výrobku
  • reklamáciu odôvodnene zamietneme.

Obchodné podmienky sú riadené zákonom o ochrane spotrebiteľa 102/2014 Zz.

Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu:info@tocoide.sk
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Reklamácia, vrátenie spodného prádla má najmä z hygienických dôvodov nasledujúce špeciálnejšie podmienky:

Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nenosený, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný (vrátane príslušenstva popr. visačiek). Tovar, spodné prádlo, nie je možné zaslať naspäť bez originálneho balenia z dôvodu možného pošpinenia v obálke a taktiež z dôvodu, že obaly často obsahujú hologramy a ochranné známky originality, preto je aj obal neoddeliteľnou súčasťou.

 

10. STAROSTLIVOSŤ O ŠPERKY

Bižutéria nemá rovnaké vlastnosti ako šperk zo zlata či striebra. Pôvodný vzhľad zakúpeného výrobku zachováte, ak zabránite jeho styku s vodou, parfumom a lakom na vlasy. Aj kontakt s ľudským potom môže niekedy zareagovať  a  vzhľad výrobku sa môže zhoršiť. Komponenty použité na  výrobu bižutérie sú bez použitia niklu, takže pravdepodobnosť alergickej reakcie je minimálna. Ak by i napriek tomu prišlo k podráždeniu pokožky, výrobok neodporúčame ďalej nosiť.

Bižutéria je krehká a pri neopatrnom zaobchádzaní sa veľmi ľahko poškodí.

Chráňte ju pred kontaktom s tvrdými predmetmi.

Odkladajte ju pred sprchovaním, kúpaním, umývaním riadu a podobnými činnosťami, pri ktorých šperk prichádza do styku s vodou, aby neprišlo k poškodeniu povrchovej úpravy jednotlivých dielov.

Šperky odkladajte pred spaním, pri športovaní alebo inej fyzickej námahe, zabránite tým mechanickému či povrchovému poškodeniu výrobku.

Vyhýbajte sa kontaktu s chemickými prostriedkami. Pôsobenie parfúmov, vôní, morskej vody, krémov, chlóru a iných chemikálií môže spôsobiť poškodenie povrchovej úpravy šperkov.

Životnosť bižutérie predĺžite, ak ju budete uchovávať v sáčku alebo v krabičke, oddelene od ostatných šperkov.

Čistenie bižutérie:

Bižutériu odporúčame pravidelne čistiť.

Kovové časti odporúčame  ošetriť preleštením jemnou mäkkou tkaninou alebo čističom kovov.

Na čistenie výrobkov s rhodiovaným povrchom nepoužívajte abrazívne materiály. Odporúčame mäkkú handričku namočenú vo vlažnej vode (nesmie byť horúca). Opláchnuť a vysušiť.

Ak by boli šperky veľmi znečistené, odporúčame zveriť túto prácu odborníkovi.

V prípade zistenia chyby u zakúpeného výrobku je potrebné tento tovar bezodkladne reklamovať v zmysle §599 Občianskeho zákonníka.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodaní tovaru.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- zjavné chyby, ktoré neboli zistené pri nákupe

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

- poškodenia v dôsledku nedodržania riadnej starostlivosti o bižutériu, hlavne v prípade poškodenia vodou, lakom na vlasy a parfumom.

- mechanického poškodenia, t.j. odretie, poškrabanie, odtrhnutie, rozbitie v dôsledku úderov/pádu atď.

Pri  našej bižutérii sú tieto druhy povrchových úprav kovových komponentov:

RHODIUM – rhodiovanie je povrchová úprava bižutérnych komponentov, pri ktorom sa na kovový podklad nanáša rohodium, je to veľmi vzácny striebrobiely, vysoko lesklý kujný kov. Patrí medzi platinové kovy a jeho cena je 3x vyššia ako rýdze zlato. Je známy svojou tvrdosťou, odolnosťou voči oderu a zároveň vysokým leskom, dokonca je odolnejší voči vonkajším vplyvom (ľudský pot , svetlo, , atď.) než zlato.  Vďaka jeho vlastnostiam sa veľmi často používa k povrchovej úprave strieborných (a iných) šperkov. Rhodium je zdravotne nezávadný kov a preto je vhodný aj pre alergikov, chráni šperk pred mechanickým opotrebením a spomaľuje proces starnutia šperku. Rhodium najčastejšie používame v kombinácii s krištáľmi  Swarovski Elements.

Postriebrený bižutérny kov – (bez obsahu niklu)

Platina – (bez obsahu niklu)

Poškodenie výrobkov nedodržaním uvedených zásad nemôže byť predmetom reklamácie!

Akákoľvek bižutéria alebo šperky sú nevhodné pre deti do 3 rokov.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že šperky plnia ozdobnú funkciu. Doporučujeme Vám nenosiť prstene pri fyzicky náročnej práci, pretože pri kontakte prsteňa s tvrdým povrchom dochádza k jeho povrchovému poškodeniu, na ktoré nie je možné uplatniť záruku.

 

11. STAROSTLIVOSŤ O KABELKY A BATOHY

Starostlivosť o kožu netreba preháňať, avšak ani ju zanedbávať. Koža je v prvom rade prírodný produkt a podobne ako aj ľudská pokožka potrebuje svoju pravidelnú starostlivosť. Každý druh usne si vyžaduje individuálne ošetrovanie. Správne a pravidelné ošetrovanie usne predlžuje jej životnosť, krásu a zachováva funkčnosť výrobku. Najdôležitejšie je nevystavovať výrobky z prírodnej kože dlhodobému pôsobeniu snehu, dažďa, vysokým teplotám, silnému znečisteniu, škrabaniu a pod. Je potrebné dodržiavať nasledovné zásady:

  • Mokrý kožený výrobok je potrebné nechať voľne sušiť pri izbovej teplote. (Nikdy nesušiť tepelným ohrievačom!)
  • Chrániť výrobok pred priamym dlhodobým vystavením svetelného zdroja, uv zdroja atď. (Slnečné žiarenie pri bežnom nosení neškodí)
  • Pri odstraňovaní nečistôt nepoužívajte chemické roztoky. (Môžu trvalo poškodiť produkt alebo zmeniť vlastnosti kože)
  • Pri čistení kože používajte mäkké suché kefky alebo handry. (Tým odstránite prach z výrobku)
  • Silnejšie znečistenia je možné očistiť vlhkou handrou, namočenou v mydlovom roztoku. (Koža však nesmie presiaknuť vodou)
  • Jeden krát do týždňa výrobok očistite od prachových častíc. (Pretrite výrobok jemne vlhkou bavlnenou handrou)
  • Čerstvé škvrny a znečistenia odstraňujte ihneď za pomoci navlhčenej utierky.

Hlavné možné príčiny vedúce k poškodeniu kože

Aby sme predišli poškodeniu kože, povieme si možné príčiny, ktoré vedú k poškodeniu kožených výrobkov:

  • Povrchové ošetrenie kože čistiacími prostriedkami užívanými bežne v domácnosti môže spôsobiť zmenu farby a poškodenie kože.
  • Rýchly pokles akosti a nečakané blednutie farby (žltnutie) môže byť spôsobené dlhodobému a priamemu vystaveniu kože slnečnému žiareniu alebo vysokým teplotám.
  • Nežiadúce reakcie materiálov spôsobené ich kontaktom s ďalšími komponentami. (napr. farba z časopisov a novín)

Osobitná starostlivosť

Osobitnú starostlivosť si vyžadujú výrobky z kože vo svetlých farbách a ručne maľované kožené výrobky. Nutná je častejšia údržba (i v priebehu sezóny) a šetrnejšie zaobchádzanie s výrobkom.

Syntetická useň (ekologická koža)

Výrobky z ekologickej kože sú menej náročné na údržbu ako prírodné materiály. Kabelky jednoducho ošetríte vodou s kvapkou saponátu a potom vytriete handričkou do sucha. Kabelky neperte! Tiež by ste ich nemali sušiť na radiátore alebo na priamom slnku. Pri čistení nepoužívajte agresívne chemikálie, ako sú rôzne rozpúšťadlá a riedidlá a taktiež sa vyvarujte krémom a leštidlám. Ak náhodou vaša kabelka zmokne a je premočená, vložte do nej novinový papier a nechajte ju uschnúť pri izbovej teplote.


Textilné materiály

Textil očistite zľahka silónovou kefkou alebo veľmi opatrne vlhkou handričkou. Existujú aj špeciálne čistiace spreje na textil, ktorými sa vám podarí odstrániť mastné škvrny. V  žiadnom prípade kabelky z textilu neperte! Zabráňte premočeniu výrobkov až dovnútra, hlavne pri spoločenských kabelkách a pod., aby nedošlo k farebným zmenám a rôznym škvrnám od vody. A ak sa vám náhodou stane, že na vašej kabelke zostal nepekný fľak, kabelku navlhčite parou (pomôže žehlička s touto funkciou) a nechajte ju uschnúť pri izbovej teplote.


Useň (kožené produkty)

Koža alebo useň, je prírodný materiál, ktorý neustále pracuje. Vďaka pórom dýcha ale taktiež nasáva nečistoty, vlhkosť, prach a mastnotu. Po spracovaní je useň pevná, pružná a dobre drží tvar. Ak je však vystavený nadmernému zaťaženiu a lebo vysokej vlhkosti, má sklony k deformácii. Kabelka môže byť vyrobená z rôznych druhov usní. Dôležitá je však povrchová úprava:


Hladká useň – má jemne štruktúrovaný povrch s malými pórmi, ktorý môže byť spracovaný v matnom alebo lesklom prevedení – prírodná koža kabeliek si vyžaduje pravidelné ošetrovanie a starostlivosť. Nesmú sa však používať žiadne agresívne roztoky. Existuje celý rad prípravkov na ošetrovanie prírodnej kože, ktoré sú na to určené a vašu kabelku nepoškodia. Mali by ste však pamätať na to, že aj prílišné ošetrovanie, tak ako jeho zanedbanie, môže kabelke uškodiť, pretože koža (tak ako naša pokožka) má jemnú ochrannú vrstvu.


Lakovaná useň– useň s hladkým a vysoko lesklým povrchom, ktorý je dosiahnutý lakovou úpravou usne. Jej povrch je veľmi chúlostivý na mechanické poškodenie, chemické vplyvy, premočenie a mráz. Lak si vyžaduje mimoriadnu starostlivosť. Lakované kabelky nie je vhodné čistiť obyčajným krémom na obuv, pretože lakovaná vrstva sa môže stať matnou. Na vašu kabelku by ste mali používať LEN špeciálne kvapaliny, určené pre laky. Tieto kvapaliny sú na vodnej báze, šetrne zvlhčujú povrch a zachovávajú jeho lesklý vzhľad.

Semiš, velúr, nubuk:

Nubuk – je useň brúsená po líci. Tento druh usne necháva i po veľmi jemnom kontakte prstov alebo iných predmetov na líci stopy odstrániteľné ďalším pretrením alebo prekefovaním,

Velúr („semiš“) – je useň brúsená po rube, vlas zostáva na povrchu, ľudový názov je semiš. Je menej náchylný na poškodenie než nubuk. Na začiatku používania sa semiš môže sfarbovať, čo je pre takúto kožu prirodzené. Drobné sfarbujúce častice semišu sa postupne stratia. Mali by ste si však v tejto fáze dať väčší pozor na svoje oblečenie. Pri kontakte so svetlým odevom, ho semiš môže zafarbiť.

Na ošetrovanie nubuka je určená špeciálna gumená kefka, podobná ako na semiš. Tieto materiály sa boja vody a preto je ich lepšie ošetrovať špeciálnymi aerosólmi.

Exotická koža:

Exotická koža si vyžaduje veľmi opatrné ošetrovanie. Keďže je jej povrch nerovnomerný, do jej priehlbiniek sa môže dostať prach a špina. Takéto usadeniny vyčistíme najlepšie suchou handričkou. Je potrebné zabrániť premoknutiu. Povinnosťou hrdej majiteľky takéhoto druhu kabelky je používanie špeciálnych prípravkov pre príslušné druhy kože.


SKLADOVANIE

Kabelku pred uskladnením dôkladne vyčistite od všetkých nečistôt, dobre vysušte a prevetrajte.

Ak kabelku dlhšie nepoužívate, vložte do nej papier aby ste zabránili strate tvaru.

Vhodné je skladovať kabelku v špeciálnom vrecku z tkaniny prepúšťajúcej vzduch. Neodporúča sa zabaliť kabelku do polyetylenového vrecka (do „sáčku“), pretože koža potrebuje prívod vzduchu. Lacnejšou alternatívou je zabaliť kabelku do papiera a uložiť ju do kartónovej škatule.

Kožené kabelky by ste mali skladovať na suchom, chladnom mieste, kam nepreniká slnečné svetlo. Farba na kožených výrobkoch je citlivá na svetlo a pôsobením slnečných lúčov môže vyblednúť. V blízkosti vykurovacích telies sa koža rýchlo ničí a deformuje. Kabelku nekrčte, neskladajte napoly ani nestláčajte! Dbajte na to, aby ste ju uskladnili na miesto, kde bude mať dostatočný priestor. V žiadnom prípade na ňu neukladajte ďalšie veci alebo kabelky.


Tipy a triky

  • Ak sa kabelka premočí, často na nej ostávajú nepekné škvrny. Navlhčite ju jemným rozpra šovačom a nechajte vyschnúť pri izbovej teplote. Potom ju vyutierajte hubkou a nakrémujte v odtieni kabelky.
  • Škvrny od pera odstránite vatou namočenou v roztoku vody a liehu v pomere 1:1.
  • Mastné škvrny zmiznú, keď ich posypete magnezitom alebo kriedovým prachom. Po kiaľ sú ešte čerstvé a nestihli sa dlhodobo vpiť do materiálu, mali by zmiznúť do 24 hodín.
  • Kabelku zafarbenú od oblečenia opatrne vyčistíte lakom na vlasy. Zachádzajte s ním však opatrne aby ste zachovali farbu. Odporúčanie – urobte si najprv test na malom kúsku kabelky, ktorý nie je bežne vidieť.

 

PRAVIDLÁ A POVINNOSTI

1)   Je dôležité impregnovať, vyživovať a udržiavať kabelku v čistote

2)   Zabráňte kontaktu kožených kabeliek s parfumami

3)   Kabelky nikdy neperte. Ani tie textilné

4)   Zabráňte premočeniu

5)   Sušte zavesené za uši voľne v priestore

6)   Nepoužívajte krémy a prípravky na obuv

7)   Dbajte na povolenú nosnosť kabelky a nepreťažujte ju.

8) Poškodenie kabelky nevhodným, nešetrným používaním, vonkajším alebo vnútorným poškodením materálov oškretím, poškriabaním, obliatím nie je možné považovať za chybu výrobcu a produkt reklamovať.

 

SKLADACIE BICYKLE A BICYKLE

Bicykle z našej ponuky sú dodávané už v zloženom a čiastočne pripravenom stave, preto sú posielané vo väčších krabiciach, kde je príplatok 8 € za nadštandartné rozmery. Po obdržaní bicykla, je potrebná už len kontrola a určité servisné úkony, ktoré je možné zvládnuť individuálne podľa priloženého návodu alebo s pomocou odborného personálu v bežnom cykloservise.

 

Reklamovaný tovar treba zaslať na adresu:

www.Točoide.sk

Mgr. Richard Gašparík - chardy

Leoša Janáčka 44

917 01 Trnava

 

Ďakujeme za prečítanie si našich obchodných podmienok,

s pozdravom predávajúci, prevádzkovateľ:

 

 

Prevádzkovateľ:

Mgr. Richard Gašparík - chardy

Leoša Janáčka 44

917 01 Trnava

tel: 0908 166 446

Email : info@tocoide.sk

IČO: 46 451 943

DIČ: 107 959 0138

IČ DPH : SK 107 959 0138

Bankové spojenie:

Číslo účtu – 1742451358 / 0200  Všeobecná úverová banka

IBAN: SK56 0200 0000 0017 4245 1358

SWIFT kód: SUBASKBX

 

Č. ObU-TT-OZP-2011/16327-2

Č. živnostenského registra 250-31461

 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01  Trnava 1