Odhlásiť sa môžeš kedykoľvek
- Úvod
- ČASTÉ OTÁZKY
V našom eshope garantujeme bezpečné nakupovanie a pri prípadnej nespokojnosti aj bezproblémové vrátenie tovaru a platby. Ak potrebujete pomôcť alebo poradiť, neváhajte nás kontaktovať telefonicky na 0908 166 446 alebo mailom na info@tocoide.sk.
1. Akým spôsobom je možné objednávku zaplatiť?
Zaplatiť môžete na dobierku ( pri preberaní tovaru ) alebo vopred bankovým prevodom na náš účet:
IBAN: SK10 0200 0000 0038 1299 5756 . Variabilný symbol - číslo objednávky. O pripísaní Vašej platby na náš účet Vás budeme informovať.
Platba dobierkou je + 0,80 € k cene dopravy, platba prevodom je zadarmo.
Možná je aj bezpečná platba platobnou kartou cez systém Gopay.
2. Akým spôsobom je objednávka doručovaná?
Ponúkame tri možnosti dodania tovaru - kuriérom GLS v sume 2,80 €, kuriérom Slovak Parcel Service v cene 3,80 € a doručenie na vybranú pobočku Packeta.sk ( bývalý názov Zásielkovne.sk ) v cene 2,20 €.
Kuriér GLS - vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace na stránke GLS.
Slovak Parcel Service - rýchlo, pohodlne a spoľahlivo – kuriér SPS vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať.
Packeta.sk ( ex. Zásielkovňa.sk ) - vyberte si výdajné miesto, na ktoré si želáte objednávku dodať. Po odoslaní objednávky budete informovaný emailom a zásielku budete môcť sledovať. Keď bude zásielka na vybranej pobočke, príde vám informačná SMS a email s heslom. Od tejto chvíle si budete môcť zásielku vybrať kedykoľvek do 7 dní alebo po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte ukazovať občiansky preukaz. Ak náhodou nestíhate a nemáte čas, pošlite spätnú SMS a Zásielkovňa vám lehotu zdarma predĺži až na 21 dní. ( Táto služba môže byť pred Vianocami dočasne pozastavená ).
3. Môžem tovar vrátiť ?
Samozrejme, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy a vrátiť nepoškodený tovar do 14 dní od prevzatia tovaru a to aj bez udania dôvodu. V prípadoch reklamácie nás prosím kontaktujte, radi Vám pomôžeme a garantujeme Vám vybavenie každej reklamácie k Vašej spokojnosti !
4. Kde sa dá vybrať veľkosť alebo farba?
Veľkosť, poprípade farbu produktu môžete vybrať priamo pri produkte alebo ak nie je taká možnosť, jednoducho napíšete v objednávke do kolónky "Poznámka". Stačí uviesť napr.:
Poznámka : veľkosť XL, farba čierna a podobne.
5. Kedy mi bude tovar doručený?
Každú objednávku Vám potvrdíme a budeme Vás informovať o termíne doručenia. Ak máme tovar skladom, objednávka je odoslaná do 2 prac. dní. V prípade, ak nie je tovar skladom, bližšie informácie o doručení Vám napíšeme emailom alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky po potvrdení termínu našim dodávateľom.
Ak Vám objednávka súri, radi Vám ju odošleme obratom !
6. Je možný aj osobný odber?
Po dohode je možný aj osobný odber, najmä v rámci Trnavy a okolia alebo v sídle firmy. Prosím, kontaktujte nás vopred emailom alebo telefonicky - info@tocoide.sk , 0908 166 446.
7. Neviem si rady s objednávkou, čo ďalej?
Neváhajte nám zavolať na 0908 166 446 alebo nám napíšte na info@tocoide.sk. Objednávku s Vami radi ihneď dokončíme alebo obratom poradíme.