S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s používaním cookies.

TOVAR V AKCII

naša cena 6,90 €
skladom áno
naša cena 6,00 €
skladom áno
naša cena 3,50 €
skladom áno

NAJPREDÁVANEJŠIE

naša cena 4,90 €
skladom áno
naša cena 38,00 €
skladom áno
naša cena 38,00 €
skladom áno

ČASTÉ OTÁZKY
Časté otázky

 

1. Akým spôsobom je možné objednávku zaplatiť?

Zaplatiť môžete na dobierku ( pri preberaní tovaru ) alebo vopred bankovým prevodom na náš účet:

IBAN: SK10 0200 0000 0038 1299 5756 . Variabilný symbol - číslo objednávky. O pripísaní Vašej platby na náš účet Vás budeme informovať.

Platba dobierkou je + 0,80 € k cene dopravy, platba prevodom je zadarmo.

 

2. Akým spôsobom je objednávka doručovaná?

Ponúkame tri možnosti dodania tovaru - kuriérom GLS v sume 2,80 €, Expres kuriérom Slovenskej pošty v cene 3,80 € a doručenie na vybranú pobočku Zásielkovne.sk v cene 2,20 €.

Kuriér GLS - vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace na stránke GLS.

Slovenská pošta - expres kuriér - Rýchlo, pohodlne a spoľahlivo – kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka až 18 dní uložená na vašej pošte.

Zásielkovňa.sk - vyberte si výdajné miesto, na ktoré si želáte objednávku dodať. Po odoslaní objednávky budete informovaný emailom a zásielku budete môcť sledovať. Keď bude zásielka na vybranej pobočke, príde vám informačná SMS a email s heslom. Od tejto chvíle si budete môcť zásielku vybrať kedykoľvek do 7 dní alebo po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte ukazovať občiansky preukaz. Ak náhodou nestíhate a nemáte čas, pošlite spätnú SMS a Zásielkovňa vám lehotu zdarma predĺži až na 21 dní. ( Táto služba môže byť pred Vianocami dočasne pozastavená ).

 

3. Môžem tovar vrátiť ?

Samozrejme, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy  a vrátiť nepoškodený tovar do 14 dní od prevzatia tovaru a to aj bez udania dôvodu. V prípadoch reklamácie nás prosím kontaktujte, radi Vám pomôžeme a garantujeme Vám vybavenie každej reklamácie k Vašej spokojnosti !

 

4. Kde sa dá vybrať veľkosť alebo farba?

Veľkosť, poprípade farbu produktu môžete vybrať priamo pri produkte alebo ak nie je taká možnosť, jednoducho napíšete v objednávke do kolónky "Poznámka". Stačí uviesť napr.:

Poznámka : veľkosť XL, farba čierna a podobne.

 

5. Kedy mi bude tovar doručený?

Každú objednávku Vám potvrdíme a budeme Vás informovať o termíne doručenia. Ak máme tovar skladom, objednávka je odoslaná do 2 prac. dní. V prípade, ak nie je tovar skladom, bližšie informácie o doručení Vám napíšeme emailom alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky po potvrdení termínu našim dodávateľom.

Ak Vám objednávka súri, radi Vám ju odošleme obratom !

 

6. Je možný aj osobný odber?

Po dohode je možný aj osobný odber, najmä v rámci Trnavy a okolia alebo v sídle firmy. Prosím, kontaktujte nás vopred emailom alebo telefonicky - info@tocoide.sk , 0908 166 446.