Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Chcem zľavy, akcie a novinky !

Odhlásiť sa môžeš kedykoľvek

Nájdeš nás na FB:
  1. Úvod
  2. OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

 

Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je prevádzkovateľ eshopu, ďalej ako predávajúci ( viď kontaktné údaje ) a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom  (ďalej len „kupujúci“). Kupujúci môže byť každý, kto si prostredníctvom eshopu vytvoril objednávku ( fyzická alebo právnická osoba ).

Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim spotrebiteľom a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym emailom na zadaný email, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. V informačnom emaile kupujúci nájde taktiež odkaz na aktuálne znenie VOP a reklamačného poriadku predávajúceho. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.

 

1. OBJEDNÁVANIE.

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z pohodlia vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka na stránke, emailom alebo telefonicky. Kupujúci uvedie do objednávkového listu alebo oznámi ústne nasledovné údaje:
*meno a priezvisko kupujúceho,
*adresu kupujúceho,
*druh, množstvo a cenu tovaru,
*adresu dodania tovaru,
*telefonický a emailový kontakt,
*ak je kupujúci právnická osoba musí uviesť aj IČO a DIČ, platcovia DPH uvádzajú aj IČ DPH. V danom prípade sa zmluvný vzťah riadi ustanoveniami obchodného zákonníka o kúpnej zmluve.

Viac o ochrane osobných údajov sa dočítate nižšie.

 


2. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY.

Objednávka je prijatá po jej odoslaní cez eshop a potvrdenie objednávky vám pošleme obratom e-mailom. U niektorých objednávok (väčšie množstvo a pod.) vás budeme kontaktovať telefonicky alebo emailom pre potvrdenie objednávky.

 

3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY.

Ak ste si náhodou rozmysleli nákup a objednávku chcete zrušiť, prosím, informujte nás čo najskôr po jej potvrdení a pred jej fyzickým odoslaním ( najlepšie do 2 hodín ). Samozrejme ju môžeme po vzájomnej dohode zrušiť. Informujte nás telefonicky alebo e-mailom. Stačí uviesť číslo objednávky alebo meno, e-mail, a popis objednaného tovaru.

 

4. PLATBA

Možnosť výberu platby:

- bankovým prevodom na náš účet

- dobierkou +0,80 €

 

5. BALNÉ A POŠTOVNÉ.

Na výber je dodanie kuriérom GLS : 2,80 € ( doporučujeme ) alebo kuriérom SPS v cene 3,80 €.

Vybrať si môžete aj dodanie cez Zásielkovňa.sk  v cene 2,20 € a objednávku si vyzdvihnete na vybranej pobočke po celom Slovensku.

Pri dodaní bicyklov je suma + 6,00 €, nakoľko ide o neštandardné balíky.

 

6. DODACIA LEHOTA.

Dodacia lehota je 1 - 3 prac. dni na tovar, ktorý je skladom. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme vás okamžite kontaktovať na dohodnutie termínu dodania. Taktiež je možný individuálny dodací termín po vzájomnej dohode. Stačí nás kontaktovať s Vašou požiadavkou.

 

7. PODMIENKY PRE VRÁTENIE OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ.

Právo zákazníka na odstúpenie.

Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list, email  o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.



Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu:
www.Tocoide.sk, Risho s.r.o., Mgr. Richard Gašparík, Leoša Janáčka 44, 917 01 Trnava
emailový kontakt : info@tocoide.sk .

Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade odstúpenia od zmluvy do 14 dní kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ, musí odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ zaslať na e-mailovú adresu, oznámiť osobne v sídle firmy, oznámiť prostredníctvom telefonátu, prípadne môže registrovaný zákazník použiť formulár na odstúpenie od zmluvy.

V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 odsek (4) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.).

Pokiaľ ide o spotrebný tovar (napr. kozmetika, drogistické výrobky a pod.), potom je možné od zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ kupujúci dodá tovar nepoškodený a nepoužitý v neporušenom originálnom balení.

Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy.

Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmlúv:

  • tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa),
  • tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze (potraviny, zákusky, torty),
  • tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (spodné prádlo, sterilné balenia, potraviny a pod.),
  • rozbalené CD, DVD, počítačové hry (predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového
    softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil),
  • noviny, časopisy a nezabalené knihy (predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v
    ochrannom obale),
  • tzv. digitálny download (napríklad ebooky) – poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom (napríklad ak si zákazník objedná palivo, ktoré mu dolejete do nádrže),
  • preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho (to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal),
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť


Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie v uvedenej lehote, odporúčame pre urýchlenie vybavenie odstúpenia tovar doručiť na adresu predávajúceho spolu s priloženým sprievodným listom s prípadným dôvodom odstúpenia od kúpnej zmluvy (nie je podmienkou), s číslom nákupného dokladu a uvedeným číslom bankového účtu alebo s uvedením, či suma bude vyplatená v hotovosti alebo či bude čerpaná pre ďalší nákup (odporúčané návrhy ).

Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho. V prípade odstúpenia od darovacej zmluvy nezaniká kúpna zmluva a zmluvy sú posudzované z tohto hľadiska samostatne.

Spotrebiteľ berie na vedomie skutočnosť, že ak sú spoločne s tovarom poskytované darčeky, nie je možné uplatniť právo z chyby do 24 mesiacov. Spotrebiteľ smie u týchto darčekov uplatniť práva z plnenia chyby iba do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Podnikateľ nie je oprávnený pri darčekoch uplatniť si práva z plnenia chyby. 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru vznikne kupujúcemu nárok na vrátenie zaplatených finančných čiastok spojených s vráteným tovarom, ktoré budú vrátené kupujúcemu najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Pri neuvedení čísla účtu je suma v rovnakej lehote automaticky pripravená na čerpanie pomocou ďalšieho nákupu alebo na vyzdvihnutie v hotovosti na základe predloženia originálneho dobropisu, ktorý je bez zbytočného odkladu po vyriešení odstúpenia od kúpnej zmluvy zákazníkovi zaslaný.

 

Odstúpenie od zmluvy v prípade podnikateľa( firmy alebo SZČO)  je na vzájomnej dohode.

Najskôr nás, prosím, kontaktujte, najlepšie písomnou formou, listom, emailom. Tovar odporúčame posielať ako doporučenú zásielku alebo balík na adresu uvedenú v kontaktoch. V žiadnom prípade neposielajte vrátený tovar na dobierku - bude Vám vrátená.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že obrázky na stránke sú ilustračné, čo môže niekedy spôsobiť iné očakávanie ako produkt vyzerá v skutočnosti. Ide najmä o odtiene farieb. V takom prípade je reklamácia prístupná po vzájomnej dohode.

Právo dodávateľa na odstúpenie.

Dodávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť iba do okamžiku odoslania tovaru, a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je ale dodávateľ vždy povinný kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe.

 

Príklad, vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy) Možnsť zaslania listom, ale aj emailom, ktorý bude obsahovať uvedené náležitosti.

— Komu : Risho s.r.o., Leoša Janáčka 44, 917 01 Trnava, IČO – 50 818 368, DIČ – 212 048 6984, IČDPH – SK212 048 6984

— Týmto oznamujem/oznamujeme (*), že odstupujem/odstupujeme (*) od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby (*) : ..............

— Dátum objednania/dátum prijatia (*) ..............

—  Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

— Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

— Váš IBAN v prípade vrátenia platby späť (*) ..............

— Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

— Dátum ..............

(*) Nehodiace sa prečiarknite.

 

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.

Zásady ochrany osobných údajov

Prevádzkovateľom internetovej stránky vedenej na adrese: www.tocoide.sk je Risho, s.r.o., so sídlom Leoša Janáčka 6806/44, 91701 Trnava, IČO: 50 818 368, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel Sro, vložka č. 39712/T) (ďalej len „spoločnosť“ alebo „prevádzkovateľ“), ktorá spracúva osobné údaje v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane jednotlivcov pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“) a všeobecne záväznými právnymi predpismi.

Súkromie užívateľov navštevujúcich internetovú stránku www.tocoide.sk je pre nás dôležité. Osobné údaje užívateľov sú spracúvané a využívajú sa len na účely, ktoré sú uvedené v týchto zásadách ochrany osobných údajov.

Účely a právne základy spracúvania

Osobné údaje spoločnosť spracováva na účely:

  • vytvorenia užívateľského konta na webovej stránke www.tocoide.sk – právnym základom je súhlas so spracúvaním osobných údajov;
  • zaradenie do databázy na odoberanie newslettera – právnym základom je súhlas so spracúvaním osobných údajov;
  • vybavenia objednávky – právnym základom spracúvania osobných údajov je uzavretie zmluvy;
  • organizovanie spotrebiteľských súťaží na Facebooku a Instagrame – právnym základom je súhlas so spracúvaním osobných údajov;
  • marketingu vlastných služieb spoločnosti - právnym základom spracúvania osobných údajov je súhlas so spracúvaním osobných údajov;
  • poskytovania odpovedí na otázky uvedených v kontaktnom formulári na chate spoločnosti Smartsupp alebo emailom, právnym základom spracúvania osobných údajov je súhlas so spracúvaním osobných údajov, vyplnením a zaslaním kontaktného formulára užívateľ zároveň udeľuje súhlas so spracúvaním osobných údajov;

Doba uchovávania osobných údajov

Spoločnosť uchováva osobné údaje v závislosti od účelu spracúvania osobných údajov:

  • Poskytovanie odpovedí na otázky uvedených v kontaktných formulároch – jeden rok od vyplnenia kontaktného formulára.
  • Vytvorenia užívateľského konta na webovej stránke www.tocoide.sk a vybavenie objednávky – Spoločnosť uchováva osobné údaje, ktoré súvisia s užívateľským kontom, kým je toto konto zriadené, keďže tieto údaje sú nevyhnutné na to, aby Spoločnosť vedela toto konto prevádzkovať. V prípade, že užívateľ nemá zriadené konto alebo si ho zruší, Spoločnosť uchováva osobné údaje 2 roky od poslednej objednávky.
  • Organizovanie spotrebiteľských súťaží na Facebooku a Instagrame – 1 rok od vyhodnotenia spotrebiteľskej súťaže
  • Marketing vlastných služieb spoločnosti - po dobu do 2 rokov od okamihu ukončenia zmluvy alebo do okamihu zrušenia prihlásenia na odber newslettera
  • Zaradenie do datábazy na posielanie newslettera – do odvolania súhlasu s odberom newslettera, najdlhšie po dobu 2 rokov od udelenia súhlasu

Príjemcovia osobných údajov

V súvislosti so svojou činnosťou spoločnosť môže sprístupniť osobné údaje ďalším subjektom, a to konkrétne: dodávateľom programátorských služieb alebo spoločností, ktoré spravujú systémy spoločnosti ako napr. Eshop-rychle.sk, dodávateľom marketingových služieb, orgánom verejnej moci, subjektom, ktorým poskytnutie vyplýva prevádzkovateľovi priamo zo zákona, iným dodávateľom, odberateľom, slovenskej pošte, doručovateľom, kuriérom, cloudovým službám. Za účelom zvýšenia zážitku z návštevy webovej stránky spoločnosť spolupracuje s nasledujúcimi spoločnosťami: Google Ireland Ltd, Facebook Ireland Ltd., Smartsupp, Heureka. 

Ako prevádzkovateľ spoločnosť dohliada na to, aby všetci, ktorým sú vaše osobné údaje prenášané, dodržiavali vysoký štandard ich ochrany. V žiadnom prípade neposkytujeme vaše osobné údaje subjektu, u ktorého nie je tento štandard zabezpečený.

Osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Práva užívateľov

Užívatelia ako dotknuté osoby majú nasledujúce práva:

  1. Odvolať súhlas - v prípadoch, kedy spoločnosť spracúva osobné údaje na základe súhlasu, má užívateľ právo tento súhlas kedykoľvek odvolať, a to elektronicky, na adrese zodpovednej osoby, písomne, oznámením o odvolaní súhlasu alebo osobne u prevádzkovateľa u zodpovednej osoby. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov, ktoré spoločnosť na jeho základe o užívateľovi spracúvala.
  2. Právo na prístup – užívateľ ma právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o ňom má spoločnosť k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako sú osobné údaje užívateľa používané.
  3. Právo na opravu – na základe požiadavky užívateľa spoločnosť aktualizuje spracúvané osobné údaje.
  4. Právo na výmaz (na zabudnutie) - ak osobné údaje, ktoré o užívateľovi spoločnosť získala, už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracúvania, má užívateľ právo požiadať o výmaz osobných údajov.
  5. Právo na obmedzenie spracúvania - za určitých okolností je užívateľ oprávnený požiadať, aby spoločnosť prestala používať osobné údaje užívateľa, napr. v prípade, že podľa užívateľa sú osobné údaje spracúvané spoločnosťou nepresné alebo už ich spoločnosť nepotrebuje.
  6. Právo na prenosnosť údajov - za určitých okolností je užívateľ oprávnený požiadať o prenos osobných údajov, ktoré poskytol, na inú tretiu stranu. Toto právo sa však týka len osobných údajov, získaných na základe súhlasu alebo na základe zmluvy.
  7. Právo namietať – užívateľ má právo namietať voči spracúvaniu údajov, ktoré je založené na legitímnych oprávnených záujmoch. V prípade, ak sa užívateľ domnieva, že spoločnosť nemá presvedčivý legitímny oprávnený dôvod na spracúvanie, má možnosť podať  námietku, pričom ak sa preukáže, že uvedený oprávnený záujem neprevažuje nad záujmami užívateľa, spoločnosť nebude osobné údaje užívateľa ďalej spracúvať.
  8. Právo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov - užívateľ môže podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, ak sa domnieva, že jeho osobné údaje sú spracúvané nespravodlivo alebo nezákonne. V prípade podania návrhu elektronickou formou je potrebné, aby spĺňal náležitosti podľa § 19 ods. 1 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok). Viac informácií nájdete na https://dataprotection.gov.sk.

Spracúvanie údajov, ktoré sa uchovávajú automaticky ( "súbory Cookies")

Keď užívateľ navštívi webovú stránku spoločnosti, spoločnosť môže zo zariadenia užívateľa automaticky zbierať osobné údaje návštevníkov webovej stránky (nazývané "súbory Cookies"). Informácie uložené v súboroch Cookies môže server servisu spoločnosti prečítať pri opätovnom spojení s týmto počítačom. Využívaním stránky zadávate súhlas s umiestnením súborov Cookies v zariadení cieľového používateľa. Každý užívateľ má možnosť vypnúť súbory Cookies a vykonať príslušnú konfiguráciu prehliadača.

Súbory Cookies obsahujú okrem iného nasledujúce údaje:

  • verejnú IP adresu počítača, z ktorého bol odoslaný dotaz;
  • informácie o type operačného systému používateľa;
  • informácie o prehliadači používateľa;
  • navštevované stránky používateľa a dobu, ktorý na každej z nich strávi.

Súbory Cookies neobsahujú žiadne identifikačné údaje osoby navštevujúcej internetovú stránku ani ďalšie informácie zhromaždené od užívateľov.

Využitie súborov Cookies

Zhromaždené súbory Cookies spoločnosť uchováva maximálne jeden rok výhradne pre pomocné účely, ktoré slúžia na spravovanie internetovej stránky. Ich informácie sa sprístupňujú len osobám oprávneným spravovať stránku. Spoločnosť využíva súbory Cookies len na štatistické účely a na prispôsobenie obsahu a skladby internetovej stránky pre potreby užívateľov, ktorí ju navštevujú.

Odkazy na iné stránky

Na internetovej stránke spoločnosti sa nachádzajú aj odkazy na ďalšie internetové stránky. Pravidlá využívania internetových stránok a zachovanie súkromia používateľov stránok, na ktoré bude užívateľ presmerovaný prostredníctvom odkazu, sú uvedené na týchto stránkach.

Bezpečnosť informácií

Spoločnosť využíva príslušné technické a organizačné prostriedky, aby osobné údaje užívateľov boli bezpečné, vrátane zabezpečenia osobných údajov pred zneužitím, stratou a zničením. Pre zaistenie bezpečnosti osobných údajov užívateľa boli zavedené príslušné personálne, organizačné a technické opatrenia.

Zmeny v zásadách ochrany osobných údajov

Spoločnosť môže zmeniť platné zásady ochrany osobných údajov, predovšetkým na účely ich prispôsobenia k požiadavkám uvedeným platnými právnymi predpismi. O vykonaných zmenách informuje na internetovej stránke www.tocoide.sk.

Kontaktné údaje

Jednotlivé práva môžete uplatniť v spoločnosti, poslaním e-mailu na adreseinfo@tocoide.skalebo písomnou žiadosťou zaslanou do sídla spoločnosti.

 

9. REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačné podmienky:
Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný.
V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar dodávateľovi alebo na miesto záručného servisu, ktorý po opravení tovar zašle na náklady dodávateľa zákazníkovi.
Miesto reklamácie je miesto predaja alebo niektorý z autorizovaných servisov jednotlivých značiek tovarov. Zoznam servisov je zákazníkovi doručený spolu s tovarom.
Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar s kópiou faktúry, prípadne záručného listu.
Na každý tovar je poskytnutá záruka. Záručná doba je totožná so záručnou dobou poskytovanou výrobcom. Závisí od značky a typu produktu. Záručná doba a podmienky sú stanovené v záručnom liste dodanom s výrobkom.
Oprava alebo výmena tovaru v záručnej dobe je bezplatná.
Náš internetový obchod poskytuje možnosť vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s tovarom pri zistení poškodenia alebo nefunkčnosti tovaru, ktorú preverí autorizovaný servis a potvrdí nemožnosť opravy závady, alebo zámeny tovaru za nový v zákonom stanovenom termíne, t.j. do 30 dní od podania reklamácie.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Odporúčame použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal ( poprípade ich kópie ). Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

Záručná doba je zo zákona 24 mesiacov. Ak je na obale tovaru, v popise e-shopu alebo v návode vyznačená iná záručná doba, platí tá, ale nemôže byť kratšia ako 24 mesiacov.

Záručná doba plynie odo dňa, kedy zákazník prevzal tovar. Ak je ale zákazníkovi určená doba na prevzatie tovaru (napr. držanie tovaru na predajni do istého dátumu), potom záruka plynie odo dňa, kedy si mal zákazník povinnosť tovar prevziať.

Reklamácia je ukončená až vtedy, keď zákazníkovi:

  • odovzdáme opravený výrobok alebo
  • odovzdáme vymenený výrobok alebo
  • vrátime kúpnu cenu výrobku alebo
  • vyplatíme primeranú zľavu z ceny výrobku
  • reklamáciu odôvodnene zamietneme.

Obchodné podmienky sú riadené zákonom o ochrane spotrebiteľa 102/2014 Zz.

Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu:info@tocoide.sk
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Reklamácia, vrátenie spodného prádla má najmä z hygienických dôvodov nasledujúce špeciálnejšie podmienky:

Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nenosený, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný (vrátane príslušenstva popr. visačiek). Tovar, spodné prádlo, nie je možné zaslať naspäť bez originálneho balenia z dôvodu možného pošpinenia v obálke a taktiež z dôvodu, že obaly často obsahujú hologramy a ochranné známky originality, preto je aj obal neoddeliteľnou súčasťou. V prípade známok opotrebovania alebo nosenia takéhoto tovaru, najmä z hygienických dôvodov, nie je možné reklamáciu uznať a tovar bude vrátený zákazníkovi.

 

10. STAROSTLIVOSŤ O ŠPERKY

Bižutéria nemá rovnaké vlastnosti ako šperk zo zlata či striebra. Pôvodný vzhľad zakúpeného výrobku zachováte, ak zabránite jeho styku s vodou, parfumom a lakom na vlasy. Aj kontakt s ľudským potom môže niekedy zareagovať  a  vzhľad výrobku sa môže zhoršiť. Komponenty použité na  výrobu bižutérie sú bez použitia niklu, takže pravdepodobnosť alergickej reakcie je minimálna. Ak by i napriek tomu prišlo k podráždeniu pokožky, výrobok neodporúčame ďalej nosiť.

Bižutéria je krehká a pri neopatrnom zaobchádzaní sa veľmi ľahko poškodí.

Chráňte ju pred kontaktom s tvrdými predmetmi.

Odkladajte ju pred sprchovaním, kúpaním, umývaním riadu a podobnými činnosťami, pri ktorých šperk prichádza do styku s vodou, aby neprišlo k poškodeniu povrchovej úpravy jednotlivých dielov.

Šperky odkladajte pred spaním, pri športovaní alebo inej fyzickej námahe, zabránite tým mechanickému či povrchovému poškodeniu výrobku.

Vyhýbajte sa kontaktu s chemickými prostriedkami. Pôsobenie parfúmov, vôní, morskej vody, krémov, chlóru a iných chemikálií môže spôsobiť poškodenie povrchovej úpravy šperkov.

Životnosť bižutérie predĺžite, ak ju budete uchovávať v sáčku alebo v krabičke, oddelene od ostatných šperkov.

Čistenie bižutérie:

Bižutériu odporúčame pravidelne čistiť.

Kovové časti odporúčame  ošetriť preleštením jemnou mäkkou tkaninou alebo čističom kovov.

Na čistenie výrobkov s rhodiovaným povrchom nepoužívajte abrazívne materiály. Odporúčame mäkkú handričku namočenú vo vlažnej vode (nesmie byť horúca). Opláchnuť a vysušiť.

Ak by boli šperky veľmi znečistené, odporúčame zveriť túto prácu odborníkovi.

V prípade zistenia chyby u zakúpeného výrobku je potrebné tento tovar bezodkladne reklamovať v zmysle §599 Občianskeho zákonníka.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodaní tovaru.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- zjavné chyby, ktoré neboli zistené pri nákupe

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

- poškodenia v dôsledku nedodržania riadnej starostlivosti o bižutériu, hlavne v prípade poškodenia vodou, lakom na vlasy a parfumom.

- mechanického poškodenia, t.j. odretie, poškrabanie, odtrhnutie, rozbitie v dôsledku úderov/pádu atď.

Pri  našej bižutérii sú tieto druhy povrchových úprav kovových komponentov:

RHODIUM – rhodiovanie je povrchová úprava bižutérnych komponentov, pri ktorom sa na kovový podklad nanáša rohodium, je to veľmi vzácny striebrobiely, vysoko lesklý kujný kov. Patrí medzi platinové kovy a jeho cena je 3x vyššia ako rýdze zlato. Je známy svojou tvrdosťou, odolnosťou voči oderu a zároveň vysokým leskom, dokonca je odolnejší voči vonkajším vplyvom (ľudský pot , svetlo, , atď.) než zlato.  Vďaka jeho vlastnostiam sa veľmi často používa k povrchovej úprave strieborných (a iných) šperkov. Rhodium je zdravotne nezávadný kov a preto je vhodný aj pre alergikov, chráni šperk pred mechanickým opotrebením a spomaľuje proces starnutia šperku. Rhodium najčastejšie používame v kombinácii s krištáľmi  Swarovski Elements.

Postriebrený bižutérny kov – (bez obsahu niklu)

Platina – (bez obsahu niklu)

Poškodenie výrobkov nedodržaním uvedených zásad nemôže byť predmetom reklamácie!

Akákoľvek bižutéria alebo šperky sú nevhodné pre deti do 3 rokov.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že šperky plnia ozdobnú funkciu. Doporučujeme Vám nenosiť prstene pri fyzicky náročnej práci, pretože pri kontakte prsteňa s tvrdým povrchom dochádza k jeho povrchovému poškodeniu, na ktoré nie je možné uplatniť záruku.

 

11. STAROSTLIVOSŤ O KABELKY A BATOHY

Starostlivosť o kožu netreba preháňať, avšak ani ju zanedbávať. Koža je v prvom rade prírodný produkt a podobne ako aj ľudská pokožka potrebuje svoju pravidelnú starostlivosť. Každý druh usne si vyžaduje individuálne ošetrovanie. Správne a pravidelné ošetrovanie usne predlžuje jej životnosť, krásu a zachováva funkčnosť výrobku. Najdôležitejšie je nevystavovať výrobky z prírodnej kože dlhodobému pôsobeniu snehu, dažďa, vysokým teplotám, silnému znečisteniu, škrabaniu a pod. Je potrebné dodržiavať nasledovné zásady:

  • Mokrý kožený výrobok je potrebné nechať voľne sušiť pri izbovej teplote. (Nikdy nesušiť tepelným ohrievačom!)
  • Chrániť výrobok pred priamym dlhodobým vystavením svetelného zdroja, uv zdroja atď. (Slnečné žiarenie pri bežnom nosení neškodí)
  • Pri odstraňovaní nečistôt nepoužívajte chemické roztoky. (Môžu trvalo poškodiť produkt alebo zmeniť vlastnosti kože)
  • Pri čistení kože používajte mäkké suché kefky alebo handry. (Tým odstránite prach z výrobku)
  • Silnejšie znečistenia je možné očistiť vlhkou handrou, namočenou v mydlovom roztoku. (Koža však nesmie presiaknuť vodou)
  • Jeden krát do týždňa výrobok očistite od prachových častíc. (Pretrite výrobok jemne vlhkou bavlnenou handrou)
  • Čerstvé škvrny a znečistenia odstraňujte ihneď za pomoci navlhčenej utierky.

Hlavné možné príčiny vedúce k poškodeniu kože

Aby sme predišli poškodeniu kože, povieme si možné príčiny, ktoré vedú k poškodeniu kožených výrobkov:

  • Povrchové ošetrenie kože čistiacími prostriedkami užívanými bežne v domácnosti môže spôsobiť zmenu farby a poškodenie kože.
  • Rýchly pokles akosti a nečakané blednutie farby (žltnutie) môže byť spôsobené dlhodobému a priamemu vystaveniu kože slnečnému žiareniu alebo vysokým teplotám.
  • Nežiadúce reakcie materiálov spôsobené ich kontaktom s ďalšími komponentami. (napr. farba z časopisov a novín)

Osobitná starostlivosť

Osobitnú starostlivosť si vyžadujú výrobky z kože vo svetlých farbách a ručne maľované kožené výrobky. Nutná je častejšia údržba (i v priebehu sezóny) a šetrnejšie zaobchádzanie s výrobkom.

Syntetická useň (ekologická koža)

Výrobky z ekologickej kože sú menej náročné na údržbu ako prírodné materiály. Kabelky jednoducho ošetríte vodou s kvapkou saponátu a potom vytriete handričkou do sucha. Kabelky neperte! Tiež by ste ich nemali sušiť na radiátore alebo na priamom slnku. Pri čistení nepoužívajte agresívne chemikálie, ako sú rôzne rozpúšťadlá a riedidlá a taktiež sa vyvarujte krémom a leštidlám. Ak náhodou vaša kabelka zmokne a je premočená, vložte do nej novinový papier a nechajte ju uschnúť pri izbovej teplote.


Textilné materiály

Textil očistite zľahka silónovou kefkou alebo veľmi opatrne vlhkou handričkou. Existujú aj špeciálne čistiace spreje na textil, ktorými sa vám podarí odstrániť mastné škvrny. V  žiadnom prípade kabelky z textilu neperte! Zabráňte premočeniu výrobkov až dovnútra, hlavne pri spoločenských kabelkách a pod., aby nedošlo k farebným zmenám a rôznym škvrnám od vody. A ak sa vám náhodou stane, že na vašej kabelke zostal nepekný fľak, kabelku navlhčite parou (pomôže žehlička s touto funkciou) a nechajte ju uschnúť pri izbovej teplote.


Useň (kožené produkty)

Koža alebo useň, je prírodný materiál, ktorý neustále pracuje. Vďaka pórom dýcha ale taktiež nasáva nečistoty, vlhkosť, prach a mastnotu. Po spracovaní je useň pevná, pružná a dobre drží tvar. Ak je však vystavený nadmernému zaťaženiu a lebo vysokej vlhkosti, má sklony k deformácii. Kabelka môže byť vyrobená z rôznych druhov usní. Dôležitá je však povrchová úprava:


Hladká useň – má jemne štruktúrovaný povrch s malými pórmi, ktorý môže byť spracovaný v matnom alebo lesklom prevedení – prírodná koža kabeliek si vyžaduje pravidelné ošetrovanie a starostlivosť. Nesmú sa však používať žiadne agresívne roztoky. Existuje celý rad prípravkov na ošetrovanie prírodnej kože, ktoré sú na to určené a vašu kabelku nepoškodia. Mali by ste však pamätať na to, že aj prílišné ošetrovanie, tak ako jeho zanedbanie, môže kabelke uškodiť, pretože koža (tak ako naša pokožka) má jemnú ochrannú vrstvu.


Lakovaná useň– useň s hladkým a vysoko lesklým povrchom, ktorý je dosiahnutý lakovou úpravou usne. Jej povrch je veľmi chúlostivý na mechanické poškodenie, chemické vplyvy, premočenie a mráz. Lak si vyžaduje mimoriadnu starostlivosť. Lakované kabelky nie je vhodné čistiť obyčajným krémom na obuv, pretože lakovaná vrstva sa môže stať matnou. Na vašu kabelku by ste mali používať LEN špeciálne kvapaliny, určené pre laky. Tieto kvapaliny sú na vodnej báze, šetrne zvlhčujú povrch a zachovávajú jeho lesklý vzhľad.

Semiš, velúr, nubuk:

Nubuk – je useň brúsená po líci. Tento druh usne necháva i po veľmi jemnom kontakte prstov alebo iných predmetov na líci stopy odstrániteľné ďalším pretrením alebo prekefovaním,

Velúr („semiš“) – je useň brúsená po rube, vlas zostáva na povrchu, ľudový názov je semiš. Je menej náchylný na poškodenie než nubuk. Na začiatku používania sa semiš môže sfarbovať, čo je pre takúto kožu prirodzené. Drobné sfarbujúce častice semišu sa postupne stratia. Mali by ste si však v tejto fáze dať väčší pozor na svoje oblečenie. Pri kontakte so svetlým odevom, ho semiš môže zafarbiť.

Na ošetrovanie nubuka je určená špeciálna gumená kefka, podobná ako na semiš. Tieto materiály sa boja vody a preto je ich lepšie ošetrovať špeciálnymi aerosólmi.

Exotická koža:

Exotická koža si vyžaduje veľmi opatrné ošetrovanie. Keďže je jej povrch nerovnomerný, do jej priehlbiniek sa môže dostať prach a špina. Takéto usadeniny vyčistíme najlepšie suchou handričkou. Je potrebné zabrániť premoknutiu. Povinnosťou hrdej majiteľky takéhoto druhu kabelky je používanie špeciálnych prípravkov pre príslušné druhy kože.


SKLADOVANIE

Kabelku pred uskladnením dôkladne vyčistite od všetkých nečistôt, dobre vysušte a prevetrajte.

Ak kabelku dlhšie nepoužívate, vložte do nej papier aby ste zabránili strate tvaru.

Vhodné je skladovať kabelku v špeciálnom vrecku z tkaniny prepúšťajúcej vzduch. Neodporúča sa zabaliť kabelku do polyetylenového vrecka (do „sáčku“), pretože koža potrebuje prívod vzduchu. Lacnejšou alternatívou je zabaliť kabelku do papiera a uložiť ju do kartónovej škatule.

Kožené kabelky by ste mali skladovať na suchom, chladnom mieste, kam nepreniká slnečné svetlo. Farba na kožených výrobkoch je citlivá na svetlo a pôsobením slnečných lúčov môže vyblednúť. V blízkosti vykurovacích telies sa koža rýchlo ničí a deformuje. Kabelku nekrčte, neskladajte napoly ani nestláčajte! Dbajte na to, aby ste ju uskladnili na miesto, kde bude mať dostatočný priestor. V žiadnom prípade na ňu neukladajte ďalšie veci alebo kabelky.


Tipy a triky

  • Ak sa kabelka premočí, často na nej ostávajú nepekné škvrny. Navlhčite ju jemným rozpra šovačom a nechajte vyschnúť pri izbovej teplote. Potom ju vyutierajte hubkou a nakrémujte v odtieni kabelky.
  • Škvrny od pera odstránite vatou namočenou v roztoku vody a liehu v pomere 1:1.
  • Mastné škvrny zmiznú, keď ich posypete magnezitom alebo kriedovým prachom. Po kiaľ sú ešte čerstvé a nestihli sa dlhodobo vpiť do materiálu, mali by zmiznúť do 24 hodín.
  • Kabelku zafarbenú od oblečenia opatrne vyčistíte lakom na vlasy. Zachádzajte s ním však opatrne aby ste zachovali farbu. Odporúčanie – urobte si najprv test na malom kúsku kabelky, ktorý nie je bežne vidieť.

 

PRAVIDLÁ A POVINNOSTI

1)   Je dôležité impregnovať, vyživovať a udržiavať kabelku v čistote

2)   Zabráňte kontaktu kožených kabeliek s parfumami

3)   Kabelky nikdy neperte. Ani tie textilné

4)   Zabráňte premočeniu

5)   Sušte zavesené za uši voľne v priestore

6)   Nepoužívajte krémy a prípravky na obuv

7)   Dbajte na povolenú nosnosť kabelky a nepreťažujte ju.

8) Poškodenie kabelky nevhodným, nešetrným používaním, vonkajším alebo vnútorným poškodením materálov oškretím, poškriabaním, obliatím nie je možné považovať za chybu výrobcu a produkt reklamovať.

 

SKLADACIE BICYKLE A BICYKLE

Bicykle z našej ponuky sú dodávané už v zloženom a čiastočne pripravenom stave, preto sú posielané vo väčších krabiciach, kde je príplatok 6 € za nadštandartné rozmery. Po obdržaní bicykla, je potrebná už len kontrola a určité servisné úkony, ktoré je možné zvládnuť individuálne podľa priloženého návodu alebo s pomocou odborného personálu v bežnom cykloservise.

 

Reklamovaný tovar treba zaslať na adresu:

www.Točoide.sk

Mgr. Richard Gašparík

Leoša Janáčka 44

917 01 Trnava

 

Ďakujeme za prečítanie si našich obchodných podmienok,

s pozdravom predávajúci, prevádzkovateľ:

 

Prevádzkovateľ:

Risho s. r. o.

Leoša Janáčka 6806/44

917 01 Trnava

tel: 0908 166 446

Email : info@tocoide.sk

IČO: 50 818 368

DIČ: 212 048 6984

IČ DPH : SK 212 048 6984

Kontaktná osoba - Mgr. Richard Gašparík

Bankové spojenie:

Banka:  Všeobecná úverová banka

IBAN: SK10 0200 0000 0038 1299 5756

SWIFT kód: SUBASKBX

 

Spoločnosť zapísaná na Trnava, odd. Sro, vl.č.39712/T

 

email: info@tocoide.sk

V prípade záujmu o množstevné zľavy alebo veľkoobchodné ceny nás neváhajte kontaktovať:

info@tocoide.sk

+421/(0)908 166 446

 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01  Trnava 1

Chcem zľavy, akcie a novinky !
Odhlásiť sa môžeš kedykoľvek

Garancia vrátenia peňazí       SPS logo  Packeta

Copyright : Risho s.r.o.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk